tisdag 29 november 2011

planer

Ja , vad ska jag säga.det var väldigt länge sedan jag skrev något här. Jag är tillbaka i Sverige, jobbar på samma företag som innan jag åkte över atlanten och längtar tillbaka till NYC. Har lite andra planer på gång..eller en annan plan som ska ta mig ifrån Stockholm. ursprungsplanen gick dock i kras igår då de visade sig att regler var ändrade så jag kan glömma hjälp från AF men detta ska inte hindra mig. Snart hittar jag ett nytt sätt att få in lite pengar och då är det inget som kan sätta stopp för mig! Berättar mer om vad det är jag pratar om när det närmar sig.. nu får ni nöja er med en osammanhängande text och er fantasi.

målet är att vara utan förkläde och huckle i vår!

1 kommentar:

  1. Kul att du börjat blogga igen! Och jag håller tummarna för dig, det löser dig nog så du får göra det du vill! =)

    SvaraRadera