fredag 27 januari 2012

TGF

Har varit en konstig dag. Efter lunchen var det dags att ta tag i städningen men kände mig lite seg så la mig till rätta i sängen och när jag vaknade igen hade det gått tre timmar...tre timmar trodde inte jag kunde sova så mycket mitt på dagen. Så nu får vi se hur det går att somna i kväll. Nu är iallafall rummet städat och middagen äten. Det där med städning är ju inte så jätte kul speciellt inte när det inte ens går att få upp avloppet ordentligt i duschen. Får ta tag i husmor på måndag och visa för så där tänker jag då inte ha det! Hoppas ni får en mysig fredagskväll och en härlig helg.

vem gör inte det?

2 kommentarer:

  1. Kära Hanna!
    Oj vad härligt! Jag skulle gärna ha varit där! Speciellt med dig :)

    Det går väl helt okej på nya skolan. Nya människor och en grupp som inte går allt för väl ihop på alla plan.. Jag försöker väl mest vara så normal som möjligt och fokusera på varför vi är här; för att lära. Massa nytt och många bra lärare. Kul, för det mesta. Men ack så jag saknar vår MA-klass. Sammanhållningen och vänskapen. Det blir som en musikalbubbla utan slut. Äh, jag larvar mig säkert. Men just nu känns det lite mycket! Lite ledigt och massa måsten och prestationsångest som kryper i kroppen. Du vet säkert vad jag menar. Men det blir säkert bättre med tiden! Vad tror du?

    Hur går det för dig på skolan? Om jag bara hade tid så skulle jag ta båten över och komma och säga hej och äta rosa godisar med dig. Men tiden finns tyvärr inte :/ Men jag är så nyfiken! Vad får du göra? Hur är det att vara tillbaks? Hur länge skall du stanna?

    Puss och kram från Finland!

    SvaraRadera
  2. Inte vilken husmor som helst! världens bästa.... ELLER??? N O T

    SvaraRadera