tisdag 16 oktober 2012

kaniner och disco

Det är tisdag och mitt huvud värker av all teori och barndans som försöker hitta sin plats i mitt minne. I morgon väntar dance fusion mellan 09:00-22:00. Kommer nog inte ha några större problem att sova efter det.. Resten av veckan blir det till att repetera för på söndag är tanken att jag ska börja undervisa i dance fusion som för den som undrar består av streetdance och disco...kan ni tänka er jag, Hanna, ska undervisa i street och disco. Önska mig lycka till och håll tummar och tår för att jag och eleverna överlever =) Nästa vecka ska jag även ha jazz med elever i årskurs 4-9 på Waldorf skolan här i Nyköping , så det ska också planeras under de kommande dagarna.

Hoppas allt är bra med er. Ska försöka komma ihåg att kika in här lite oftare. Vill ni så lämna gärna en liten kommentar så jag får ett hum om vilka som tittar förbi min rosa lilla sida.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag tycker det är jättekul att läsa om vad du pysslar med nu för tiden :) Själv drar jag till Brasilien i två månader på lördag!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår för att det skall gå bra för dig

    SvaraRadera