onsdag 13 april 2011

prosit

Uppe med tuppen trots sovmorgon. Har bokat tid på vårdcentralen så håll tummarna...tredje gången gillt. Har hostat i över tre veckor och igår fick jag även en täppt näsa. Är så fruktansvärt less på att vara förkyld. Jag vill träna, gå promenader utan att behöva stoppa pga av hostan. När man står hela dagarna på jobbet behöver man träna för att det inte ska slita så mycket på kroppen. Just nu känner jag mig som en gammal pensionär som klagar över värk i höfter, rygg och nacke. Nä jag vill att farbror docktorn ska säga att jag är tillräckligt frisk för att röra på mig och ge mig något piller eller drickbart mot hosta och slem.

Har kommit en bit på väg när det gäller ansökan inför hösten.Hoppas verkligen att allt går i lås.

Dags att packa väskan inför dagens äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar