söndag 29 april 2012

sista natten i umeå

Nu har den kommit..min sista kväll i Umeå och sista natten i rummet i Smältan. Ska bli skönt att åka hem samtidigt som det känns konstigt att lämna allt så plötsligt. Men nu är det dags för nya äventyr. I morgon blir det en mellanlandning i Bromma innan jag fortsätter till Nyköping för att sjunga in våren.  Får se vad som händer framöver tror att jag kommer åka mellan huvudstaden och Nypan en hel del.

 Mitt mål är att jag skulle vilja bli bättre på att skriva här men känner att det skulle vara skönt med ett litet tema på mina inlägg så om ni har några förslag så får ni mer än gärna dela med er utav dom. En sak som jag funderar på att genomföra nu under våren är en Detox och om så blir fallet tänkte jag försöka få ihop några inlägg om hur detta går till och om jag tycker att det ger mig något. Men som sagt idéer på teman vore toppen =)

Hoppas ni får en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar