måndag 27 juni 2011

PANIK!!!

Det slog mig nyss att om en månad befinner jag mig på andra sidan Atlanten. EN MÅNAD!
Känner mig inte redo. Har ju inte ens någonstans att bo. Ska jag stå där i den stora staden utan tak över huvudet? Nästa vecka ska jag till ambassaden på intervju och hoppas hoppas att allt går bra då, att alla mina papper är korrekt ifyllda, bilden godkänns trots att jag inte längre är blond.

Nu blir det till att skriva ett schema. Den tid som är kvar ska jag försöka effektivisera i äkta "Simon-anda". Helgen ska spenderas i kärt sällskap, det gäller att ta till vara på dom tillfällena som ges men det betyder också att jag måste få mer saker gjorda i veckorna.

Nu blir det en dusch och sen sova för i morgon väntar jobb och en massa annat skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar