torsdag 16 juni 2011

Vet att jag inte är så aktiv här just nu men tanken är att det ska komma mer när jag väl åker över altanten. Vad har då hänt sen sist?...ja jag bor hemma hos mor och far igen, jobbar på som vanligt samt försöker ta vara på all ledig tid jag har.

 Intervju för visum är bokat så den 7/7 ska jag till ambassaden håll alla tummar och tår på att allt går igenom. Herre vad mycket dom vill att man sak fixa innan man ens får boka en tid. Jaja det blir bra när det är klart. Ett stort oros moment kvarstår, utöver visumet, och det är boende. Skulle onekligen vara skönt att ha någon stans att sätta ner sin väska efter den långa flygningen.

Vill avsluta med att tipsa er om att gå in på och kolla på fåfängan . där kan ni se vad min sötnos har för sig. Mycket spännande vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar