onsdag 5 oktober 2011

glad

Har äntligen fått sova ut. Har haft lite problem med sömnen dom senaste dagarna. Tror på en blandning av grubblande och en snarkande rumskompis. Förstår inte hur man står ut med en snarkande partner...jag skulle bli tokig!

Hur som helst så hade jag en toppen dag igår. Baletten kändes så där härligt krävande vilket mina vader känner av i dag. Sånglektionen var underbar!!! Att det var så länge sen jag stod inför en är skamligt men nu är  jag tillbaka på banan. Vi började med ren teknik innan en pianist gjorde oss sällskap och det blev dags för lite repertoar. Sådan lyx att ha en pianist och en fantastisk sådan dessutom! På lätta ben skuttade jag tillbaka till BDC för lite stepp... Ojojoj, det var en minst sagt krävande klass. Stundtals stod jag där som ett fån eller hittade på egna steg menad resten gladeligen skapade härliga rytmer, men med lite övning så ska det nog gå.

37385_403271763681_656038681_4459602_6384656_n.jpg
Kurt Robinson full-voice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar