onsdag 18 januari 2012

en ny start

I går kom jag upp till Umeå. Känns konstigt att vara här igen, denna gång utan alla mina kära vänner. Bor i Smältan, sitter i samma hemklassrum fast denna gång i lärarlaget och planerar inför projektstarten på måndag. Mycket intryck! I går somnade jag vid 21 och sov natten igenom till 07.30..eller jag vaknade några gånger av att jag var på väg in i väggen eller nerför sängkanten, är ju van vid en större säng nuförtiden.  Ska snart göra mig en kopp te, packa upp dom sista sakerna och skriva lite noter så jag kan börja mitt pianospelsövande i morgon. Spännande, spännande! våra uppgiftspapper är dekorerade med drakar och elefanter...man kan ju undra vilken ålder kursen är tänkt till =)

Bild från skolans hemsida från vårt första år på skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar